vrijdag 2 mei 2008

Reclame & Product - Woninginrichting

Het gaat hier om een meubelstuk, of iets anders groots, te fotograferen op locatie. Na alle oefeningen in de studio met 'gepruts' op de vierkante cm is dat toch weer heel anders.
Gelukkig had ik na lang piekeren waar ik dan zou moeten fotograferen toch nog een locatie gevonden bij Restaurant Silvester's in Sittard. Hier stond een interessante tafel in een opvallend interieur. Deze wilde ik met bestaand licht fotograferen, zodat het kunst- en daglicht met elkaar zouden contrasteren.
Uiteindelijk bleek het contrast nogal aan de grote kant, zodat er toch wat uitgebleekte highlights in de tafel zitten. Deze vind ik echter niet storend in het gehele plaatje.
Omdat de achtergrond nogal dominant is, heb ik deze in de nabewerking vervaagd en de kleuren wat minder verzadigd, zodat de tafel goed tot zijn recht komt.
Onderstaande foto is het resultaat.

1 opmerking:

Jet van Gaal zei

De kleuren van de foto spreken me heel erg aan en inderdaad dat de tafel op sommige plekken een beetje uitvreed qua licht vindt ik ook niet storend vooral omdat je ziet dat het in een huiselijke sfeer is, dan hoeft het niet perfect. Alleen zullen sommige daar wel anders over denken..
Ik vind het een mooie foto.