zondag 4 mei 2008

Reclame & Product - Verleiding van fruit

Tijdens wat geƫxperimenteer met appels onder een kraan ontstond er een interessant beeld, waarbij luchtbelletjes in het water intact bleven rondom het fruit. Belichting was nog niet in orde, maar dit beloofde wel wat. Ook Maurice was redelijk enthousiast, dus dit plan ging ik verder uitwerken.
Een geschikte locatie was de wastafelkraan in mijn hotelkamer, ook vanwege de witte muren. 't Was daar niet erg ruim, maar gelukkig kon ik een flitsparaplu en mijn camera op statief erin kwijt.
Diverse beelden geprobeerd, maar de straal van de kraan mocht niet in beeld komen. Deze zou afleiden van de essentie: het frisse fruit.

In Photoshop heb ik voor de 'frisheid' de kleurverzadiging en het locaal contrast wat opgeschroefd.

Geen opmerkingen: