donderdag 12 juni 2008

Fotografie & Praktijk - Website

Vandaag hebben we de vierde les Fireworks/Dreamweaver gehad en het lijkt erop dat de belofte dat iedereen na vier lessen een draaiende website zou hebben, inderdaad wordt gehaald!
De keuzes die ik heb gemaakt zorgen ervoor dat ik weliswaar een site heb, maar zonder Fireworks en Dreamweaver thuis ter beschikking te hebben, is deze niet te onderhouden. Zelfs mét deze software wordt het veel werk. Dit wordt dus geen blijvertje, maar de oefening is mooie ervaring. Zo wordt het ook duidelijker wat ik eventueel in een volgende versie van de site anders wil hebben.

Omdat ik nog wat laatste dingetjes moet aanpassen, zet ik hem nog niet online, maar hij zal uiteindelijk op www.ernstvanloon.com en www.ernstvanloon.nl te zien zijn.

Geen opmerkingen: