dinsdag 20 november 2007

Slechte gewoontes (4)

Ruimte 3:

3 opmerkingen:

Patricia van der Lee zei

Mocht je hier niet naar binnen? De eerste foto lijkt in een ziekenhuis genomen, zo clean. Bij de tweede vind ik ook niet echt duidelijk overkomen dat het hier een rokersruimte betreft. Dus eigenlijk geen van beide, maar als ik moet kiezen dan foto 2.

Patricia

Patricia van der Lee zei

Haha, ik zie net dat ik de foto even had moeten vergroten, foto 2, buiten kijf.

Patricia

Mick Otten zei

Mooi licht, goede composities. En natuurlijk weer technisch helemaal oke. Spraken me meteen aan. Maar.... er zou wel veel meer dynamiek in gezeten hebben als er iemand zou staan te roken of net binnenkwam of wegliep. Of zo'n ruimte maar dan vol met rook en viezig van de peuken en nicotine-aanslag.

In die zin lijkt rook zo helemaal geen slechte gewoonte: ze maken een prachtige ruimte voor je!

Mijn keus: ruimte 3 beide foto's. Ruimte 2 foto 1 of 3 en foto 4. Ruimte 1: de 2e foto, maar dan zou ik 'm nog croppen om de buis en roosters te accentueren.